1º ESO ( EL CASTRO- SAN MIGUEL 2)


Recuperación da unidade do clima: mércores 11/3/20

Cambio de data no colexio San Miguel 2: venres 13/3/20


OBXECTIVOS  SAN MIGUEL 2
A PREHISTORIA
EXAME: 18/3/2020

EXERCICIOS PRÁCTICOS:
  •  Colocar nun eixo cronolóxico as etapas  da prehistoria.
  •  Recoñecer os principais cambios evolutivos ata chegar á especie humana.
  •  Elaborar un esquema coas principais características do paleolítico, o neolítico e a idade dos metais.
  •  Explicar como era a vida no paleolítico ou elaborar un cadro coas súas características.
  • Explicar como era a vida no neolítico ou elaborar un cadro coas súas características.
  •  Diferenciar a prehistoria da historia e explicar que tipos de fontes nos da información de cada período.
  •  Exercicios de verdadeiro e falso.
  •   Exercicios de unir con frechas.
  • Exercicios de completar.
  • Definir 4 dos seguintes conceptos: hominización, nómade, biface,  sedentario, monumento megalítico, menhir, dolmen e crómlech.


TEORÍA:
  •   Que é a prehistoria e cales son as súas etapas.
  • Como foi a evolución do ser humano e o proceso de hominización.
  • Como era a vida no Paleolítico.
  • Que pasou na revolución neolítica.
  • Cales foron as características da idade dos metais.
  • Megalitismo.

A PREHISTORIA




OBXECTIVOS  CASTRO
A PREHISTORIA E AS CIVILIZACIÓNS FLUVIAIS
EXAME: 31/3/2020

EXERCICIOS PRÁCTICOS:
  •  Colocar nun eixo cronolóxico as etapas  da prehistoria.
  •  Recoñecer os principais cambios evolutivos ata chegar á especie humana.
  •  Elaborar un esquema coas principais características do paleolítico, o neolítico e a idade dos metais.
  •  Explicar como era a vida no paleolítico ou elaborar un cadro coas súas características.
  • Explicar como era a vida no neolítico ou elaborar un cadro coas súas características.
  •  Diferenciar a prehistoria da historia e explicar que tipos de fontes nos da información de cada período.
  •  Describe as principais características das etapas históricas en que se divide Exipto
  •  Explica como materializaban os exipcios a súa crenza na vida do alén
  • Realiza un mapa conceptual cos principais deuses do panteón exipcio
  •  Exercicios de verdadeiro e falso.
  •   Exercicios de unir con frechas.
  • Exercicios de completar.
  • Definir 4 dos seguintes conceptos: hominización, nómade, biface,  sedentario, monumento megalítico, menhir, dolmen, crómlech, politeísmo e faraón.


TEORÍA:
  •   Que é a prehistoria e cales son as súas etapas.
  • Como foi a evolución do ser humano e o proceso de hominización.
  • Como era a vida no Paleolítico.
  • Que pasou na revolución neolítica.
  • Cales foron as características da idade dos metais.
  • Megalitismo.
  • Os mesopotámicos e a súa sociedade.
  • A vida no antiguo Exipto.
  • O goberno e o faraón.
  • A sociedade exipcia.
  • A relixión exipcia.

A PREHISTORIA
CIVILIZACIÓNS FLUVIAIS



Realiza unha infografía sobre a Prehistoria


O alumno debe elaborar un esquema empregando imaxes, debuxos e texto.

- Debe abordar como mínimo os seguintes puntos:


  • Paleolítico:
    • Hominización (os fitos máis importantes).
    • Ferramentas e elementos culturais característicos.
  • Neolítico:
    • Revolución neolítica (sedentarización).
    • Ferramentas e elementos culturais característicos.


    • Idade dos Metais:
      • Cobre:
        • Ferramentas e elementos culturais característicos.
      • Bronce:
        • Ferramentas e elementos culturais característicos.
      • Ferro:
        • Ferramentas e elementos culturais característicos.

    Data tope de entrega da infografía: 13/3/2020

    Datas para a realización dos exames:


    OBXECTIVOS
    UNIDADES 2-3: O CLIMA E AS PAISAXES TERRESTRES

    CONTIDOS PRÁCTICOS:
    ·       Saber analizar un mapa de isóbaras
    ·     Saber realizar unha táboa ou esquema cos principais elementos do clima e as súas carácterísticas.
    ·      Saber localizar nun globo terrestre as distintas zonas climáticas  da terra.
    ·        Saber realizar un mapa conceptual cos principais elementos do clima (páx.88).
    ·        Saber construir ou interpretar un climograma.
    ·      Identificar a que clima pertence un climograma.
    · Coñecer a diferenza entre paisaxe natural e paisaxe humanizada.
    ·         Saber elaborar unha táboa ou esquema cos paisaxes da terra.
    ·         Definir conceptos clave do clima e a paisaxe.


    CONTIDOS TEÓRICOS:
    ·            A temperatura
    ·            As precipitacións
    ·            A presión atmosférica e o vento.
    ·            Os climas da terra.
    ·            Os climogramas.
    ·            Paisaxe natural e paisaxe transformada
    ·            A selva
    ·            A sabana
    ·            Os desertos
    ·            A paisaxe mediterránea.
    ·            A paisaxe oceánica.
    ·            A paisaxe continental.
    ·            As paisaxes frías.

    ·  Definicións: tempo, clima, temperatura, isoterma, precipitacións, isohietas, presión atmosférica, isóbaras, borrascas, anticiclóns, vento, catavento, anemómetro, paisaxe natural, paisaxe transformada. (Preguntaranse 4 de estas definicións)


    EL CASTRO: 11/2/19

    SAN MIGUEL 2: 12/2/19



    OBXECTIVOS
    TEMA 2: O RELEVO TERRESTRE E AS AUGAS

    COMPETENCIAS:
    • Saber esquematizar os principais axentes de relevo (continental, costeiro e submarino.
    • Saber localizar nunha imaxe ou debuxar os axentes de relevo continental, costeiro e submarino).
    • Saber localizar nunha imaxe ou debuxar as distintas partes dun río.
    • Saber organizar nun esquema as augas continentais e as mariñas.
    • Saber localizar nunha imaxe ou debuxar as augas subterráneas.
    • Saber definir: meseta, montaña, chaira, depresión, praia, acantilado, golfo, cabo, península, illa, río, lago, glaciar, cadal.

    CONTIDOS:
    • As formas do relevo continental.
    • As formas do relevo costeiro.
    • As formas do relevo subterráneo.
    • As augas continentais.
    o   Os ríos.
    o   Os lagos.
    o   As augas subterráneas.
    o   Os glaciares.
    •             As augas mariñas.


    o   Movemento das augas mariñas.

    O RELEVO CONTINENTAL E AS AUGAS


    Datas para a realización do exercicio práctico:

    EL CASTRO: 22/10/2019

    SAN MIGUEL 2: 30 /10/2019


    EXERCICIO PRÁCTICO
    TEMA 1




    ·            Entregaráselle ao  alumno un mapa e este realizará unha proba práctica.
    ·            Exercicios:
    o   Identificará os elementos dun mapa: lenda, orientación, escala.
    o   Indicará se a escala é gráfica ou numérica (realizouse un exercicio similar na aula).
    o   Calculará as distancias reais entre varias cidades empregando a escala.
    (realizouse un exercicio similar na aula)
    o   Indicará que tipo de mapa é.

    ·            Materiais que pode empregar:
    o   Manual da materia.
    o   Regra.

    o   Calculadora.

    Comentarios

    Publicacións populares deste blog