1º ESO ( EL CASTRO- SAN MIGUEL 2)
Recuperación da unidade do clima: mércores 11/3/20
Cambio de data no colexio San Miguel 2: venres 13/3/20
OBXECTIVOS SAN MIGUEL 2
A PREHISTORIA
EXAME: 18/3/2020
EXERCICIOS
PRÁCTICOS:
- Colocar nun eixo cronolóxico as etapas da prehistoria.
- Recoñecer os principais cambios evolutivos ata chegar á especie humana.
- Elaborar un esquema coas principais características do paleolítico, o neolítico e a idade dos metais.
- Explicar como era a vida no paleolítico ou elaborar un cadro coas súas características.
- Explicar como era a vida no neolítico ou elaborar un cadro coas súas características.
- Diferenciar a prehistoria da historia e explicar que tipos de fontes nos da información de cada período.
- Exercicios de verdadeiro e falso.
- Exercicios de unir con frechas.
- Exercicios de completar.
- Definir 4 dos seguintes conceptos: hominización, nómade, biface, sedentario, monumento megalítico, menhir, dolmen e crómlech.
TEORÍA:
- Que é a prehistoria e cales son as súas etapas.
- Como foi a evolución do ser humano e o proceso de hominización.
- Como era a vida no Paleolítico.
- Que pasou na revolución neolítica.
- Cales foron as características da idade dos metais.
- Megalitismo.
A PREHISTORIA
OBXECTIVOS CASTRO
A PREHISTORIA E AS CIVILIZACIÓNS FLUVIAIS
EXAME: 31/3/2020
EXERCICIOS PRÁCTICOS:
- Colocar nun eixo cronolóxico as etapas da prehistoria.
- Recoñecer os principais cambios evolutivos ata chegar á especie humana.
- Elaborar un esquema coas principais características do paleolítico, o neolítico e a idade dos metais.
- Explicar como era a vida no paleolítico ou elaborar un cadro coas súas características.
- Explicar como era a vida no neolítico ou elaborar un cadro coas súas características.
- Diferenciar a prehistoria da historia e explicar que tipos de fontes nos da información de cada período.
- Describe as principais características das etapas históricas en que se divide Exipto
- Explica como materializaban os exipcios a súa crenza na vida do alén
- Realiza un mapa conceptual cos principais deuses do panteón exipcio
- Exercicios de verdadeiro e falso.
- Exercicios de unir con frechas.
- Exercicios de completar.
- Definir 4 dos seguintes conceptos: hominización, nómade, biface, sedentario, monumento megalítico, menhir, dolmen, crómlech, politeísmo e faraón.
TEORÍA:
- Que é a prehistoria e cales son as súas etapas.
- Como foi a evolución do ser humano e o proceso de hominización.
- Como era a vida no Paleolítico.
- Que pasou na revolución neolítica.
- Cales foron as características da idade dos metais.
- Megalitismo.
- Os mesopotámicos e a súa sociedade.
- A vida no antiguo Exipto.
- O goberno e o faraón.
- A sociedade exipcia.
- A relixión exipcia.
A PREHISTORIA
CIVILIZACIÓNS FLUVIAIS
Realiza unha infografía sobre a Prehistoria
O alumno debe elaborar un esquema empregando imaxes, debuxos e texto.
- Debe abordar como mínimo os seguintes puntos:- Paleolítico:
- Hominización (os fitos máis importantes).
- Ferramentas e elementos culturais característicos.
- Neolítico:
- Revolución neolítica (sedentarización).
- Ferramentas e elementos culturais característicos.
- Idade dos Metais:
- Cobre:
- Ferramentas e elementos culturais característicos.
- Bronce:
- Ferramentas e elementos culturais característicos.
- Ferro:
- Ferramentas e elementos culturais característicos.
Data tope de entrega da infografía: 13/3/2020
Datas para a realización dos exames:
OBXECTIVOS
UNIDADES 2-3: O CLIMA E AS PAISAXES TERRESTRES
CONTIDOS PRÁCTICOS:
· Saber analizar un mapa de isóbaras
· Saber realizar unha táboa ou esquema cos principais
elementos do clima e as súas carácterísticas.
· Saber localizar nun globo terrestre as distintas zonas
climáticas da terra.
· Saber realizar un mapa conceptual cos principais elementos
do clima (páx.88).
· Saber construir ou interpretar un climograma.
· Identificar a que clima pertence un climograma.
· Coñecer a diferenza entre paisaxe natural e paisaxe
humanizada.
· Saber elaborar unha táboa ou esquema cos paisaxes da terra.
· Definir conceptos clave do clima e a paisaxe.
CONTIDOS TEÓRICOS:
·
A temperatura
·
As precipitacións
·
A presión atmosférica e o vento.
·
Os climas da terra.
·
Os climogramas.
·
Paisaxe natural e paisaxe transformada
·
A selva
·
A sabana
·
Os desertos
·
A paisaxe mediterránea.
·
A paisaxe oceánica.
·
A paisaxe continental.
·
As paisaxes frías.
· Definicións: tempo, clima, temperatura,
isoterma, precipitacións, isohietas, presión atmosférica, isóbaras, borrascas, anticiclóns,
vento, catavento, anemómetro, paisaxe natural, paisaxe transformada.
(Preguntaranse 4 de estas definicións)
EL CASTRO: 11/2/19
SAN MIGUEL 2: 12/2/19
OBXECTIVOS
TEMA 2: O RELEVO TERRESTRE E AS AUGAS
COMPETENCIAS:
- Saber esquematizar os principais axentes de relevo (continental, costeiro e submarino.
- Saber localizar nunha imaxe ou debuxar os axentes de relevo continental, costeiro e submarino).
- Saber localizar nunha imaxe ou debuxar as distintas partes dun río.
- Saber organizar nun esquema as augas continentais e as mariñas.
- Saber localizar nunha imaxe ou debuxar as augas subterráneas.
- Saber definir: meseta, montaña, chaira, depresión, praia, acantilado, golfo, cabo, península, illa, río, lago, glaciar, cadal.
CONTIDOS:
- As formas do relevo continental.
- As formas do relevo costeiro.
- As formas do relevo subterráneo.
- As augas continentais.
o Os ríos.
o Os lagos.
o As augas
subterráneas.
o Os
glaciares.
- As augas mariñas.
o Movemento das
augas mariñas.
Datas para a realización do exercicio práctico:
EL CASTRO: 22/10/2019
SAN MIGUEL 2: 30 /10/2019
EXERCICIO PRÁCTICO
TEMA 1
·
Entregaráselle ao alumno un mapa e este realizará unha proba
práctica.
·
Exercicios:
o
Identificará os elementos dun mapa: lenda, orientación,
escala.
o
Indicará se a escala é gráfica ou numérica (realizouse un
exercicio similar na aula).
o
Calculará as distancias reais entre varias cidades
empregando a escala.
(realizouse un
exercicio similar na aula)
o
Indicará que tipo de mapa é.
·
Materiais que pode empregar:
o
Manual da materia.
o
Regra.
o
Calculadora.
Comentarios
Publicar un comentario